جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
روحانی

حوزه / امام جمعه شهر آبیک گفت:مجازات دردناک رژیم صهیونیستی توسط ایران قطعا انجام خواهد شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، امام جمعه شهرستان آبیک در خطبه های نماز جمعه عنوان کرد: مجازات دردناک رژیم صهیونیستی توسط ایران قطعا انجام خواهد شد.

امام جمعه شهرستان آبیک در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مسجد حضرت ولی عصر عجل الله فرجه شهر آبیک برگزار شد، ضمن توصیه به تقوای الهی و تبریک سالروز آغاز امامت امام زمان ارواحنافداه به همه شیعیان و عاشقان آن حضرت بویژه سربازان گمنام امام زمان(عج) که در تامین امنیت انقلاب اسلامی و حاکمیت حکومت مهدوی در جهان جان خود را به کف دست گرفته اند، اظهار داشت: بنابر حدیثی از امام حسن عسکری علیه السلام زاهدترین مردم کسی است که ترک حرام نماید و در واقع با تقواترین شما کسی است که فعل حرام انجام ندهد.

وی افزود: در روایات داریم که مراقب باشید در آخرالزمان دشمن القاء شبهه می‌کند و در خصوص اینکه آیا منجی آخرالزمان مهدی خواهد بود یا خیر اما دشمنان بدانند که امام زمان ارواحنا فدا خواهد آمد و کاخ‌های لم و استبداد را ویران می‌کند و امید و انتظار در اردوگاه پا برهنگان و محرومان است و ناامیدی و ترس در اردوگاه ظلم و فساد خواهد بود.

خطیب جمعه آبیک در بخش دیگری از بیانات خود عنوان کرد در گذشته مشاهده کردیم که با مسلمانان میانمار افغانستان و عراق چه کردند و امروز با مسلمانان مظلوم فلسطین چه می‌کنند و ما می‌بینیم مروز در هر جایی که ظلمی در عالم اتفاق می‌افتد سردمدار این ظلم بزرگ آمریکای جنایتکار است.

حجت الاسلام روحانی در ادامه با اشاره به هفته وحدت اظهار کرد: اگر تمام مسلمین با هم وحدت داشتند اکنون رژیم صهیونیستی به خود اجازه نمی‌داد که این چنین بر مردم مظلوم فلسطین ظلم نماید.

وی گفت: امام راحل می‌فرمودند اگر هر مسلمان یک سطل آب بریزد اسرائیل را سیل می‌برد ما هر وقت با هم بودیم پیروز شدیم و هر وقت متفرق شدیم دشمنان به ما ضربه زدند دشمنانی که در بسیاری از مسائل با هم اختلاف دارند اما بر سر تامین امنیت اسرائیل متحد هستند تا رژیم صهیونیستی پیروز شود.

امام جمعه شهرستان آبیک اظهار کرد: برادران شیعه و دولت‌های اسلامی امروز باید توجه کنند که پیامبر اسلام از ما چه انتظاری دارد او که می‌فرمود اشداء علی الکفار و رحماء بینهم باشید و این در حالی است که می‌بینیم برخی کشورهای اسلامی دست دوستی با دشمنان خدا داده‌اند و امیدواریم به برکت ولادت پیامبر اعظم صلوات الله علیه و امام صادق علیه السلام مسلمانان ید واحد شده و بر ریسمان الهی چنگ زده و بر سر نظام استکباری بکوبند و علیه ظلم و استکبار قیام کنند که امروز تبلور این وحدت را در مقاومت اسلامی به چشم خود می‌بینیم که چگونه در مقابل رژیم صهیونیستی ایستاده است.

خطیب جمعه آبیک تصریح کرد: البته مجازات دردناک رژیم صهیونیستی از جانب ایران قطعاً اتفاق خواهد افتاد و آنچنان مجازات دردناکی را ببینند که در عمر ۷۰ ساله خود ندیده باشند

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha